Varför inte, lite frågor om mej själv :D

Vad heter du? – Anna Blomberg
Hur gammal är du? – 15 fyller 16 om 3 veckor och 5 dagar!
vad har du för hårgfärg? – Svart
Är du nöjd med ditt utseende? – Nja, vill vara kortare!
Husdjur? – 2 katter om inte fiskar räknas som husdjur
Familj? – Mamma, pappa, och en lillasyster
Skola? – Kunskap
Favoritfärg? – Vet inte..
Varför bloggar jag? – För att få skriva mest, kommer nog hända mycket att jag skriver av mej en del, det är skönt!
- Frågor om din mobil
Vilket märke? – Nokia
Vilken färg? – Rosa
Senaste låt du lyssnade på? – Pirates of the caribbean remixsak
De roligaset spelet? – Temple run! eller wordfeud :D
Vem smsade du senast? – Anton tror jag
Vad stod det i smset? – Okej <3
Vem ringde dig senast? –Anna-Lena
Vad brukar du oftast göra med din mobil? – Smsa prata i telefon
Hur ofta smsar du? – 24/7
Är du rädd om din mobil? – Ja?!
- Frågor om kärlek
Har du ett förhållande just nu? – Nej
Gillar du någon? – Nja
Har du varit otrogen någon gång? – Nej
Har någon varit otrogen mot dig? – Inte vad jag vet
Har du lekt med någon annans kännslor? – Nej det tror jag inte
Har du strulat med någon? – Ja
Har du pussat någon på munnen? – Ja
Har du gillat någon kille någon gång? – Ja
Har du någon gång gillat någon som är yngre än dig? – vet inte, nja
Har du någon gång gillat någon som är äldre än dig? – Ja
- Frågor om vänskap
Vad heter din bästa kompis? Har flera, just nu är det Amanda, Lydia och Martina som jag litar på mest
Har du någongång blivigt tilsammans med din bästa kompis? – Nej
Har du svikit din bästa kompis? – Nja, kanske lite
Har du försök att ta din bästa kompis flickvän? – Nej
Betyder vänskap mer än killar för dig? – Ja
Har du någon gång blivigt sviken av din bästa kompis? – Ja.
Har du förlorat någon nära vän någon gång? – Ja
Har du vunnit en vän på kort tid? – Ja!
Har du någon gån varit avundsjuk på din kompis? – Har jag säkert
Har du någon gång snott någonting från din kompis? – Nej
Frågor om Skolan
Favoritämne? – Musik!
Tråkisgaste ämnet? – Idrott och Kemi
Bästa dan i veckan? – Fredag!
Roligaste läraren? – Henke och Per!
Tråkigaste läraren? – Britt!
Mina betyg? – Helt okej!
Längsta dagen? – 14.55
Gillar du dina mentorer? – JA!.
Gillar du skolan? –Funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!