Dag 2

2: En bild på dig själv

En bild på mej själv la jag upp i förra inlägget, men tänkte lägga in en som jag har lite minnen ifrån :)



Den här bilden betyder en del för mej. Det är för att när Martina la in den på facebook var det en del som skrev att mitt hår hade ful färg lalala. Men jag brydde mej inte ett skit för jag gillar den färgen och tycker det är asballt. Skulle vealt haft kvar den, men färgen blektes väldigt snabbt och orkar inte färga hela tiden för då förstörs håret. Sen tycker jag att jag var snyggare i svart också :)


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Men tösa in med tungan

Charmig var den

2011-11-03 @ 17:19:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!