Ingen dejt

Det blev inget bad, duschade bara av mej lite och tvättade håret. Nu har jag tagit lite outfit och facelook bilder så det får ni nöja er med för tillfället. Ska åka iväg till Tyresö snart. Så innan jag åker ska jag hinna göra dag 2 i 30 dagar. Sen så får ni videoklippet där jag sjunger imorgon istället :)

Så går det när youtube är så segt! NI kan ju söka på cover forever young www.bananna.blogg.se och så kan ni söka på annablommberg.blogg.se så kommer det upp andra klipp :)








Kommentarer
Postat av: therese ekendahl

kulo att du e med!! :))

kram!!

2011-11-03 @ 13:53:04
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!