Knäskador

Personer jag känner som också har haft knäskador och hur det har gått för dom vad jag vet.
Jenny Blomberg
Min syster. Hon skadade bägga meniskerna och främre korsband är av. Hon skadade sej på en basketmatch för cirka en månad sen. Nästa vecka ska hon troligen opereras. Sen ska vi köra rehab tillsammans.
Sandra Fiedorowicz
Hon hade av sitt främre korsband för ca 1 år och 8 månader sedan. Det var på en handbollsmatch och vi spelade i samma lag då. Hon har genomgått rehab och började spela för lite mindre än ett år sedan tror jag det var. Hon är i full gång nu och är skitduktig tycker jag!
Linnea Kronberg
Hon spelar i mitt lag. Hon skadade sej en eller två träningar efter mej tror jag. Hon har haft en liten operation vad jag vet. Hoppas att det kommer gå bra för henne!
Om du har haft någon skada kan du läsa en blogg, www.eimj.blogg.se hon har skrivit om när hon skadade sitt knäm och när hon har kommit tillbaka till handbollen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch, så tråkigt att skada sig ;(

2011-11-02 @ 18:35:19
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!