Lite info om mej!

Tänkte skriva lite om mej själv :)

Jag heter Anna Blomberg är 15 år (fyller 16 den 13 Januari) och bor i Haninge. Jag går i nian på Kunskapsskolan i Tyresö och hoppas på att komma in på Kultramas musikallinje när jag söker gymnasium. Jag har spelat handboll i 6-7 år men är nu borta ett år p.g.a en knäskada som jag kan berätta mera om i ett annat inlägg. Jag bor med min mamma, pappa och syster i en villa. Har även två katter också.
På fritiden är jag med kompisar, vi är oftast i Tyresö. Fotar även en del, mest handboll och basket. Men nu när jag har så mycket fritid så ska jag försöka komma ut i naturen lite mera och försöka få bra bilder.

Det är faktiskt något jag ska göra nu, gå ut och fota lite, så får ni se lite höstbilder sen förhoppningsvis i alla fall. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!