Sämsta bloggaren!

Gud vad jag är dålig på att blogga, sjukt! Men i alla fall, bättre sent än aldrig!

Idag har jag varit i skolan och hos sjukgymnasten. Just det måste skriva del 4 av knäskadan i alla fall.. Hos sjukgymnasten gick det riktigt bra. Fick testa olika övningar och även att cykla på en träningscykel. Att cykla gick rätt bra vilket för mej glad. Då kan jag få igång konditionen lite grann kanske, eller inte haha. Nej men det jag vill mest nu är att bli riktigt stark och få en snygg kropp! Det är ett stort gym där jag går hos sjukgymnasten. Jag ska testa olika maskiner när jag ska dit igen på tisdag för att se vad mitt knä klarar av. Sen ska jag se till att jag kan gå dit och gymma flera dagar i veckan. Ska satsa stenhårt nu!

Nu har jag precis kommit hem ifrån ett öppet hus. Det var på Plusgymnasiet i Liljeholmen. Det var intressant tycker jag. Jag är intresserad av att gå en musiklinje, vilket finns där. De verkar ha en stor satsning på just musik där, så ska fundera på att kanske ta det som ett tredjeval. Det absoluta förstavalet för mej är Kulturama!

Imorgon ska jag jag till skolan, funderar på att sitta kvar någon timme eller två och plugga järnet, men får se hur det blir. Det är ju trots allt fredag. Funderar på att stanna hemma imorgon och bara ta det lugnt och ta hand om mej själv.

Nej men nu ska jag ta och plugga lite samhällsekonomi, kul kul.

OM DET ÄR NÅGON SOM LÄSER MIN BLOGG SOM GÅR PÅ ETT MUSIKGYMNASIUM SKRIV GÄRNA TILL MEJ I KOMMENTARER PÅ FACEBOOK (ANNA BLOMBERG) ELLER MAILA MEJ [email protected]

See you :D



It's a cat mjau! HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!