Ska sköta mej bättre

Ska försök blogga mera. Men är inte hemma så mycket. Är i skolan och sedan ute. Ska mobilblogga mera!

Idag har jag varit hemma från skolan hade otroligt ont i huvudet. Antagligen på grund av den lilla sömn i helgen då jag sovit över med Fiddeli haha. Har haft det roligt som fan!

Ska se med mamma om vi skulle åka till centrum idag. Jag behöver ett par jeans tröja och lite underkläder. Har även hittat ett par skor som är skitsnygga :D

Om vi åker dit visar jag allt när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!