Tjaa!

Har inte bloggat idag för att jag har mått dåligt. Detta av flera anledningar jag inte tänker skriva här för det är onödigt.
Idag har jag varit i skolan halva dagen, sen gick jag hem. Aa för jag mådde dåligt. I skolan gick det bra. Har pluggat matte bara. Är skittaggad inför imorgon, hoppas verkligen att jag får börja gå igen, klarar inte av kryckorna längre. Har haft dom i åtta veckor nu, är riktigt trött på det!
Nästa bra dag är fredag och söndag. Ska träffa Hanna på torsdag, men ska fråga om det blir bra på fredag istället för att då kan vi kolla en match i Huddinge hehe. På söndag ska jag träffa mr. hemlig. Han har match här i Tyresö så kan kolla på den :D
Skriver mer senare eller något :)
Snart kommer snön då... Hatar den här kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!