Igår och idag och imorgon!

Gårdagen var helt okej!
Först var jag i skolan vilket är helt ointressant att läsa om så skriver inte om det. Efter skolan så drog jag till gymmet. Är fan jobbigt att gymma, aa alla vet väl vad man gör på ett gym så behöver väl inte skriva det heller. Men det gick väl bra där i alla fall. Efter gymmet drog jag hemåt. Väl hemma så fixade jag mig och käkade innan jag drog vidare till Tyresö centrum. Jag mötte upp Alicia, Amanda, Micke och Oliver. Vi chillade lite sen drog vi till kyrkan när den öppnade. I kyrkan satt vi rätt så många i ett rum och typ snackade. Mötte även upp Martina i centrum och köpte choklad och drog tillbaka till kyrkan sen. Vid nio drog jag hem.
Idag, har haft enormt kul idag med Amanda, och jag var med på idrotten!!! Jag kunde dansa vals och bugg, det är fan bra gjort i tanke på att jag opererades för typ 5 veckor sen eller något. Efter idrotten drog jag till skolan och käkade sen så snackade jag med lite lärare. Sen drog jag och Amanda hem till henne och chillade! Vi brottades typ haha, sen drog vi till träningen. Jag kollade bara på halva var inte så kul att sitta där helt själv liksom. Sen nu är jag hemma och ska läsa min bok och sen kolla på big brother.
Imorgon!
Skolan först såklart, har två lektioner och ska redovisa 2 steg tror jag. Efter skolan drar jag till gymmet och gymmar lite grann sådär. Efter gymmet så drar jag hem och fixar mig typ duschar och de, käkar sen drar jag till tyresö och möter upp Amanda. Sen drar vi och massa andra till Bollmora. Sen får vi se vart natten tar mig!
Ja det var 3 dagar det. Känner att allt var helt ointressant med what ever. Om jag kommer igång lite med bloggen blir det intressantare liksoom :D
vill ha sommar, foto av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!