FÖRLÅT! 2 dagar från Kista till Järna.

Ha rinte bloggat under två dagar nu. Men har haft riktigt fullt upp så har helt enkelt inte haft tid så får väl skriva om nu då, gud vad jobbigt haha. Kommer inte att skriva exakt allt för då blir det jättemycket men tar med det som typ är kul?! Haha!
Okej Måndag!
Jag gymmade vid två till kvart i två. Gick riktigt bra! Känner verkligen hur det går bättre och bättre. Efter gymmet fixade jag mej där innan jag åkte hem till Sara i Stuvsta. Jag och Sara var hemma hos henne ett tag och fixade oss lite och försökte hitta någon att träffa. Det där med att träffa någon var lite svårt. Men till slut blev det så att träffa två killar i Kista. Dom hade kollat på bio så träffade vi dom efter det. Vilket var helt onödigt. Det vi gjorde med dom var att åka buss till Spånga där dom bodde och sen vara där i kanske 20 min sen skulle dom hem typ. Så då tog vi pendeln hem. Detta var vid halv tio. Vi hade även tagit en middag i Kista, åt thaimat! Skitgott var det, och det var innan vi träffade killarna. Ja i alla fall vi åkte hem till Sara och snackade med lite folk om någon ville kommer över och kolla film. Några killar från Järna skulle ha kommit först se drog dom sej ur mitt i allting så vi bestämde med dom att vi skulle ses imorgon, alltså tisdag. Så jag och Sara hade en ensam kväll istället. Vi chillade bara, spelade gitarr var inne på fb osv.
Nästa dag Tisdag!
Vi vaknade runt 12. Sara gick upp och duscha medans jag låg och halvsov. Sen klädde vi på oss lite och gick ut och tog en kortpromenad eftersom att det var så fint väder. När vi kommit hem från den minns jag inte riktigt vad vi gjorde. Vid 2 åt vi i alla fall en liten frukost. Sen fick vi lite panik. Vi skulle träffa killarna i Järna på eftermiddagen. Men vi hade ett litet problem, vi kunde inte få tag i dom. Sara hade inga pengar på sin mobil och min mobil var död. Men dom ringde efter ett tag i alla fall. Så vid fyra eller något så tåg vi tåget mot Södertälje. Sen bytte till det mot Gnesta. Vi gick av i Järna och var lite osäkra på om grabbarna var där eller inte. Vi började gå ner för en trappa bort från perrongen. Då kommer det en jävla smällare rakt emot oss. Vi typ sprang upp igen. Sara säger att det kanske var killarna. Vi går neråt igen så kommer en till smällare. Men vi hör några killars röster. Då ser vi att det är dom haha. Så vi hälsade och började gå, och fan va långt vi gick. Jag vet inte riktigt vart. Någon skulle köpa något någonstans haha.
Sen gick vi i alla fall hem till Max. Det var jag, Sara, Kaspar, Anton, Max och Fredrik tror jag. Eller ja det var det! Vi chillade lite. Sen gick alla killar förutom Max som bodde där så jag och Sara stannade. Efter någon timme kom dom tillbaka. Sen var det en massa fram och tillbaka om jag och Sara skulle sova där eller inte men så blev det till slut i alla fall.
Killarna satt och spelade en del, ingen aning om vad det var för spel. Sen vid kanske , nä kommer inte ihåg vad klockan var. Men det började i alla fall snöa helt plötsligt (vilket sedan försvann av regn men i alla fall) då gick vi ut och aa kasta lite snöbollar helt enkelt haha, man var ju tvungen när det ändå var snö som det aldrig kommer någon här runt Stockholm.
Sen gick vi in. Fredrik laddade ner någon tjejfilm som han Sara och Max kollade på(just det Anton sov inte där han hade dragit) medans Kaspar satt och spelade och jag var värsta coachen till honom. Efter ett tag typ en timme så kollade vi på slutet av filmen. Sen skulle alla sova, klockan var runt halv sex men så blev det inte riktigt. Hela tiden var det någon som började prata. Typ bara jag och Kaspar som försökte sova då haha. Sen vid sju åkte Max mamma till jobbet. Då går Fredrik ut och kollar på Disney Channel och Max och Sara lägger sej i Max mammas säng.
Onsdag kan det väl få bli nu.
Jag och Kaspar låg typ och snackade sen gick vi upp och gick ut, var så jäkla instängt i rummet vi var i. Så tog lite luft sen gick vi in igen. Då var klockan runt 8. Vi snackade och halvsov lite sådär fram och tillbaka i ungefär en timme sen var jag tvungen att väcka Sara för vi skulle till tåget som gick 09.39. Vi kom inte iväg för en vid halv men vi kunde ändå hinna. Vi kom fram till stationen, eller aa en liten backa och en trappa innan stationenkanske 1-2 minuter innan tåget skulle komma. Självklart kommer tåget lite tidigt och självklart missar vi tåget. Nästa gick om en kvart eller något tänker ni men det ju inte göra. Järna och Gnesta hållet är ju ute på landet så det gick ju om en timme. Så vi fick sitta där i en timme. När tåget till slut kom åkte vi ill Södertälje och bytte tåg mot Märsta. Sara åkte hem och jag åkte till Älvsjö där jag blev hämtad av mamma. Så åt vi på donken sen fick jag skjuts hem. När jag kom hem tog jag ett bad, jag somnade såklart i badkaret. Det var jäkligt obehagligt att vakna upp i ett badkar fullt med vatten kan jag ju säga.
Efter det så la jag mej i sängen då var väl klockan runt halv ett, kvart i ett kanske. Så då sov jag till klockan sju när mamma väckte mej, fan jag ville sova.
Ja det var min helg haha. Från Kista och Spånga till Järna. Har man kompisar så har man haha.
'
Bild på mej och Sara innan vi åkte till Kista.
Gästblogg ifrån Max och Fredrik haha.
Kolla in Saras blogg www.plogfeldt.devote.se








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!