SATFLÄSK!

Ja det kändes riktigt bra att skriva.
Har suttit i någon timme nu och fixat med Melinas och Unas blogg. Har ändrat en hel del som blev bra enligt mej i alla fall. Sen har jag kämpat för att få ihop en helt okej header. Så när den är klar och jag precis ska lägga upp den så kraschar hela datorn. Skärmen blir blå med massa vit text så startas den om. Som tur hann jag spara headern så lägger in den imorgon! Lite tur måste man ju ha.
Men ska göra klart headern imorgon måste göra lite ändringar så får ni se den imorgon. Den kommer säkert att bli helt annorlunda än från början men jaja.
Nu ska jag borsta tänderna sen lägga mej i sängen och kolla en film och messa med någon som är vaken :D
See you tomorrow, eller ja idag till och med. Då är det fredag imorgon? Yees, kanske ska till skolan då får se..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!