God morgon!

Är väldigt trött så ska ligga kvar i sängen ett tag! Igår kväll gjorde jag ingenting, så ikväll ska jag hitta på någonting. Juste igår kväll så skrev jag en status att folk skulle smsa mej. Tre okända nummer smsade mej. Ingen svarade på vem dom var. Men grym som man är hittar man två på hitta.se och ett på facebook! Sökte i sökrutan på  facebook så kom det upp när en person hade skrivit det i någons logg typ haha.
Ja det gjorde min dag lite haha. Men ska kolla på O.C. nu och kolla om någon vill göra något med mej ikväll! Skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!