Home sweet home

Är hemma ifrån Brännkyrka nu. Blir tydligen att vara hemma ikväll också. Kim ville att jag skulle åka till han i Värmdö och träffa han och några kompisar. Men jag har ju självklart ingen att åka med så de sket sej. Nu blir det the O.C och godis!
JUSTE! Vi vann mot Spåret med 20-11 och det var 12-9 i halvtid. Grymt att bara släppa in 2 mål på 25 min i andra halvlek. Jävla massa cred till Fanny som fick hoppa in som målvakt hos oss idag. Hon är 98a tror jag och står i mål i emot 95or och 96or! Grym cheey hon är! HOn var skitduktig och fick även ett hårt skott i magen men fortsatte stå! Är imponerad :D
Men nu ska jag checka in tv:n skriver senare om det finns något att skriva. Annars blir det imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!