Sorry AZZZ

Sorry att jag har så himla dålig uppdatering. Men har fan inte haft något att skriva om. Det kommer bilder ifrån helgens matcher typ på torsdag eller fredag!
Idag har jag varit i skolan, kollat på när folk har snöbollskrig hehe. Sen skulle jag och Fiffe hem till mej men vart en massa knas så åkte hem till henne. Gjorde ett pepparkakshus och Anna-Klara kom även dit. Brände mej på jävla smält sockerfan, så har jävligt ont i tummen nu! Ska aldrig mer göra pepparkakshus!!
Vid halv åtta drog vi ut och åt på Kinarestaurang lite spontant sådär, faan vad gott det var! Så värt 120 spänn. Tipsar om den, Den heter typ Restautang Sweden China och ligger vid Norra bantorget åk dit och ät för fan!
Nu är jag hemma, ska kolla på O.C. och äta morötter hehe, börjar tolv imorgon så det blir chiiill, ska typ städa i skolan, fan vad kul!
Ha ett bra fortsatt liv, orkar ej lägga in några bilder. Så mina miljarder fans får väl googla mej för att se lite bilder. Jag är så himla känd så det kommer upp en massa bilder om man bara skriver Anna liksoom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!