Bilder! Stockholms stadslag f96- GT söder f95





















Detta var några bilder ifrån matchen jag såg idag. Stockholm - GT söder. Stockholms 96or vann! Skitbra! Kommer dock inte ihåg med vad 6 eller 8 mål kanske det var. Imorgon ska jag kolla på när dom spelar mot Skuru och kameran är med då med! Det är även skola imorgon. Känns skönt, kommer antagligen inte få sådär jättemycket gjort imorgon när det är första dagen. Men jag ska ha tyska direkt imorgon efter skolan. Vi har en extra lektion typ. Sen har vi tre hemstudiedagar, på dom ska jag göra hemstudiedagsuppgiften vi får och även steg 31 i svenska och 29 i tyska! Kanske börjar lite på 32 i matte också. Kommer ju vara hemma mycket nästa vecka eftersom att jag opereras då måndagen den 16de. Så ska plugga en del hemma då också, när jag orkar!

Men nu blir det en date med kudden skriver imorgon bitti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!