Dagen ändrad

Jag ska inte träffa Sara idag. Ska ta en lunch med Fiddeli istället och sen umgås med henne. Så kanske vi ska träffa William om han orkar eller nått.
Jag vaknade för kanske 20 minuter, och nu sitter jag och kollar på Sjunde himlen. Ska fixa något och käka i någon reklampaus sen ska jag fixa mej inför gymmet och inför att träffa Fiddeli.
Jag skriver ett inlägg när jag fixat mej. Sen blir det bloggning från mobilen resten av dagen så får se till att ladda ner blogg.se:s app.
Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!