Dagens haff!

 

Tjejerna är:

 

 

Malin Cervell!

 

Snygg tjej som fyller 17 iår alltså är hon född 1995 och hon bor i Älta tror jag. Jag spelade handboll med henne förut, vet inte om hon spelar fortfarande eftersom jag bytt lag och inte sett henne på de matcher jag kollat på. I alla fall. KÄnner henne inte så bra, men när jag ser henne är hon oftast en glad tjej och hon är riktigt snäll!

Haffa henne killar!

Här är hennes facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=752302526&ref=ts

 

 

Amanda Lindström!

 

SKitgullig tjej på 14 år , född 1997 då. Hon är en snygg jävligt snäll tjej som man alltid kan lita på. Har vart bra vän med henne i kanske ett år. Men har träffat henne en del innan det också. Hon är värd att haffa. Hon spelar handboll i Tyrold och bor ute på Tyresö Brevik.

 

Haffa på nu killar!

 

Amandas facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=723858019

 

Här är killarna!

 

 

Pontus Linderberg

 

En söt kille på 15 år, född 1996. Han bor i Huddinge och spelar handboll tror jag. Han är jättegullig mot tjejer det jag har hört. Han skriver i alla fall gulliga inlägg på facebook i sin logg. Värt att kolla in tjejer!

 

Så här är hans facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1655564638

 

 

Anton Linderholm!

 

Snygg kille på 15 år han fyller 16 i sommar tror jag. Anton har jag känt i snart 10 år. Fast de senaste åren så har vi bråkat en del osv. Vi går i samma skola nu men snackar knappt. Men jag vet att han är en jättegullig kille och han är sjuuukt charmig. Snäll är han som fan mot de flesta! Han är en kille man alltid kan prata med. Han bryr sej och svarar på ett bra sätt.

 

Han är helt värt det att göra ett försök att haffa, ni har inget att förlora

så lägg till honom på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000204609174


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!