DAGENS HAFF!

Idag blir det bara en tjej och en kille p.g.a. att det var för några killar som gillade statusen!
Antonia Seipl född 1996
En jättegullig tjej som spelar handboll vilket hon är jävligt bra på! Har träffat henne på planen där hon är farlig. Men har även träffat henne några gånger utanför när jag har varit i Tumba (där hon bor) med kompisar. Hon är jävligt snäll och sjukt snygg. Jag skulle döda för hennes hår!! Shit vad fint det är. Men resten utav hon är ju självklart också fin!
Hon är verkligen värd att försöka lägga in en stöt på !!
Så lägg till henne på facebook häär: http://www.facebook.com/profile.php?id=756372946
David Karlsson född 1995
En kille som jag träffat för länge sen. Eller ja det var väl ungefär 3-4 månader jag träffade honom sist. Känner inte honom så bra. Vi träffades bara 2 gånger eller nått. Sen hände något och vi har inte haft kontakt sen dess men nu har vi börjat snacka lite om allt och det kanske löser sej vem vet?! Men jaja what ever!?  Han är en snäll kille som ser bra ut! Han har blivit singel ganska nyligen, så nu är det bara att passa på innan han hittar en ny, eller kanske går tillbaka till exet? ;)
Lägg till honom på facebook nununu! http://www.facebook.com/profile.php?id=1256378592

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!