Frågegrej alla gör på fb

För varje som gillar svarar jag på en fråga, fast jag gör i bloggen istället ;)
1. Är du singel ? Ja
2. Bästa killkompis. Alex!
3. Bästa tjejkompis. Fiddeli
4. Röker du ? Nej!
5. Fullständigt namn Anna Blomberg
6. Födelsedag 13 Januari , om en vecka om en dag, fredag den 13de :/
7. Är du helsvensk ? Nej
8. Om inte - vad är du ? Är lite tjeckisk
9. Vem ringde dig senast ? Tim
10. Vem smsade dig senast ? Joakim
11. Vem kramade du senast ? Sara tror jag
12. Vem pussade du senast ? ..
13. Roligaste personen du vet? Fiddeli :D
14. En snygg kille Kaspar
15. En snygg tjej Jag? Nej driver, Sara!
16. Vem träffade du senast & vart någonstans ? Massa boys i Järna!
17. Ögonfärg ? Blå
18. Vem såg du senast ? Min mamma som är framför mej.
19. Har du någonsin förlorat en vän ? Japp tyvärr.
20. Vad åt du senast ? Glass, det var inte gott :(
21. Vad drack du senast ? Vatten <3
22. En vacker person ? Meyrem
23. En snäll person? Markus
24. En gullig person? Kaspar , haha
25. En jobbig person? Max..
26. En konstig person? Fiddeli ;)
27. En med magrutor? Jag!!!!!!
28. När skrattade du senast och varför ? Idag när min pappa spelade Cod.
29. När grät du senast och varför ? Kommer inte ens ihåg haha.
30. Vill du ha ditt ex tillbaka ? Nej.
31. En du saknar? Alicia
32. Ditt humör just nu? Trött.
33. Hur många vänner har du på facebook ? 1129
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar ? Inte en jävla aning
35. Har du skilda föräldrar ? Nej
36. Hur många syskon har du ? 1
37. Din favoritfärg? Svart
38. Nån du vill träffa? Tim
39. Äckligaste du vet? Grodsdjur!
40. Godaste godiset? Choklad
41. Godaste läsken? Läsk är äckligt
42. Har du någonsin brutit mot lagen ? Nä det har jag väl inte.
43. Är du kär just nu ? Nej.

Ja då har man fått det gjort, okej jag har fett tråkigt så var lite tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!