Godmorgon!

Har varit vaken i cirka en timme! Sitter och kollar på Mamma Mia med Farmor och Farfar nu jättemysigt! Har även gjort klart ett skolarbete där man skulle göra en bildanalys av en religiös bild målad mellan 500-1500 talet. Jag tog nattvarden målad av Lenoardo da Vinci. Det är en känd målning så det finns mycket information om den. Men kom på det mesta själv. Nu ska jag kolla filmen sen ska jag göra lite tyska. Ska nog göra lite repetition i musiken. Det är teori nu med notvärden paustecken och sånt. Har inte övat det på flera år och nu har vi det plötsligt i skolan, så måste öva in det igen! Gjorde en quiz på skalor och lite till härom dagen och hade bara 2 fel på 18 frågor tror jag det var, så det mesta sitter ju kvar!

Men nu ska jag kolla på filmen och börja med tyskan, jag skriver mera sen. Ska även nog börja på 2 headers kanske 3. Det är några som bett om det. En har jag mailat redna igår, men den har inte hört av sej. Får se med de två andra. Kul att det är några som är intresserade.

Om du också vill ha en header eller något annat gjort i photoshop lämna en kommentar eller maila [email protected]
Du får headern snabbare om du mailar direkt och skickar bilder och önskemål med om den ska se ut!


See you soon, bildbrist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!