HEJDÅ!

Ja hejdå frågestunden. Haha ingen ställer några frågor ändå så nu skiter jag i den!
Just nu har jag precis börjat kollat på den tredje säsongen utav O.C. Gud vad det är bra! Har lite överskottsenergi för att jag är så taggad inför helgen!!
Så här ser det ut!
Fredag (imorgon):
Jag fyller 16!
Jag har utvecklingssamtal.
Ska gymma.
Hem och fixa mej.
In till Sergel med syrran.
Kolla bio.
Till Gamla stan.
Äta vapiano.
Möta Hanna.
Hanna sover hos mej.
Lördag:
Går upp tidigt och fixar mej med Hanna
Åker till Katrineholm vid 8 tiden
Åker bil i två timmar ungefär
Kollar handboll och träffar folk hela dagen, ska träffa Jesper och Robin woho :DD
Åker hem igen.
Kanske träffar Victor beroende på hur sent det blir.
Hanna sover hos mej igen.
Söndag:
Går antagligen upp ganska tidigt igen.
Åker bil till Katrineholm
Kollar slutspel och finaler och säjer hejdå till de som bor långt bort :(
Åker hem igen och deppar haha.
Så ser min helg ut. Kommer antagligen bli kul att läsa min blogg då för det blir en massa uppdatering om massa olika saker!
Asgammal bild på mej och hanna!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja visst! gör ett nu för har ändå andra jag ska göra länkbyten med :D säg till när du har länkat mig å :)

kram

2012-01-12 @ 20:57:51
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!