Jaarrrå!

Var någon sjukt dålig på The voice nu tycker jag. Hon tog inte i liksom. Eller hon är säkert duktig på det sättet hon sjunger som juryn sa. Men enligt mej så var hon inte bra för det lät inte bra i mina öron!
Men i alla fall, har haft 200 läsare idag :D Det är fan najs ju, för att vara jag i alla fall.
När the voice slutar ska jag nog gå och sjunga lite singstar med syrran blir säkert lite mw3 också.
Har planerat min lördag också men den får ni höra om imorgon så stay tuned :D
Dålig bild men aa, 202 nu. Bra för att vara jag faktiskt, hoppas att det fortsätter uppåt. Kanske någon gullig som vill göra ett länkbyte? :D
Ni får inte se mi gamla dåliga statestik hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!