Kan inte sova

Jag kan inte sova ! Så jag kollar på O.C just nu är det hur hemskt som helst. Att vara gå igenom det som händer där nej fy kan inte ens tänka tanken. När jag set det som händer där känner jag att jag har det väldigt bra.
Shiit nu blev ens bil helt mosad av en långtradare måste se bästa avsnitt!
Längtar som fan tills på fredag! Då fyller jag år. På morgonen har jag utvecklingssamtal sen ska jag och min syster gymma. Efter det ska vi på bio och sen käka på vapiano med hela familjen. När vi har ätit ska jag träffa Hanna så sover hon här till lördag få blir det att gå upp riktigt tidigt för att bege sig till Katrineholm ! Kommer bli en awesome helg innan jag ska opereras!

Skriver imorgon bitti eller ja idag haha. Hoppas på att träffa Victor imorgon!


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

söt !:D

2012-01-12 @ 21:09:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!