KILLAR!

Blev visst ett inlägg till haha. Men i alla fall..
Jag bokstavligen älskar killar! Det måste ju vara det underbaraste som finns! Att ha en pojkvän är ju det bästa man kan ha. Någon som alltid finns för och som man kan berätta allt för. Men nu har jag det inte så. Men alla killkompisar jag har är dom bästa! Fidde räknas som kille! Tjejer är så jääkla bråkiga! Alltid ska det vara småbråk hit och dit. Själv orkar jag aldrig bråka, om det inte är så att det handlar om mej. Typ att man blir anklagad för något tex. Men i alla fall, sånt där händer aldrig mellan mej och mina killkompisar. Man bara chillar liksom. Att snacka skit med en killkompis är ju så jävla skönt att bara få prata av sej om allt och inget.
Ja vad skulle jag göra utan killar, jag skulle inte leva eftersom att mamma och pappa inte skulle gjort mej och så vidare.
Men ja ville bara skriva det haha :D See you tomorrow morning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!