Morgondagen planerad

Ja då var morgondag planerad då.

Jag och resten utav min familj sover ju hos farmor och farfar idag vilket ni redan visste. Men morgondagen vet ingen om förutom jag och min syster!

Först ska vi gå upp ganska tidigt för att vara på gymmet i Jordbro vid elvatiden ungefär kvart över elva blir det! Efter det ska vi ta kvart i ett tåget för att åka till Märsta. Det är så att min kompis Benjamin ifrån Linköping kommer till Stockholm och ska spela några matcher! Ska bli jättekul att träffa honom! Inte varje dag som man åker kommunalt till Märsta heller så får prova på det också! Ska ta lite bilder med mobilen så får ni lite uppdatering !

Nu ska jag fortsätta att försöka få min kusin att göra som jag säger :D



Fjortispoweer ;) Bild ifrån 2009 tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!