Nytt år nya tag

Nu ska jag börja blogga igen nu när det är nytt år!
Jag har ett år av hård träning framför mej. Men just nu ser jag bara fram emot att jag fyller 16 om 13 dagar, underbart! Fast 3 dagar efter det så ska jag opereras. Sen är det endast träning, fy fan vad skönt att vara klar med allting då.
Detta år ska jag:
Vara feett skön!
Satsa på skolan!
Klara av nationella med minst VG på allt kanske G på NO-delen!
Jag ska vara en bra vän!
Träna som fan så att jag kan komma tillbaka till handbollen
Träna inför beach 12
Sen en massa mera!
Bloggningen kommer nog vara sämre just idag för att jag kommer nog bara sitta inne finns inte så inte så mycket att skriva om då. Får se om jag träffar någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!