Sugen!

Gud vad jag blev sugen på en mochalatte ifrån espresso house! Fy fan vad gott!
Jag har gjort två av mattegrejerna nu. Dom obligatoriska såklart! Haha, nu är det bara kursen och tyskan kvar då. Har en till uppgift i tyskan men den ska inte lämnas in så kan göra den en annan gång typ nästa vecka.
Nu håller jag på att ladda ner musik till min systers iPhone.
Just nu kollar jag på handbollen, Sverige-Ryssland är ju nästan lite spännande ju. Ryssland leder med 2 mål. Kom igen Sverige!!!
Har ingenting roligt att skriva. Kanske fixar en frågestund eller något tills imorgon! :)
See yaaah:D

Kommentarer
Postat av: AminaT

Älskar din blogg! :D

2012-01-11 @ 20:50:04
URL: http://makaroner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!