Chilla på sööder

Ja det är vad jag i princip har gjort idag. Chillat på söder. Åkte till Gullmars och mötte skolan där. Sen gick vi mot Skanstull. Jag gick med Ronja och Victoria. Vi gick en liten bit, man skulle egentligen gå efter en karta med frågor. Men dom skulle shoppa och jag skulle träff Frida och Fiddeli som nästan var klara med allting eller nått. Men vi gick först till Donken i Skanstull och åt med Jennifer, William och Vilgot. Efter det så åkte jag till Slussen och mötte Fride och Fidde. Dom käkade jag köpte chili cheese tops bara. Sen så gick jag ut och hängde med mina enda vänner, lärarna..
Kul.. i alla fall. Sen åkte jag Frida och Fidde till TC jag köpte en navelpiercing och Frida med. Ja sen så vart det massa strul för mej med vart jag skulle åka som jag inte orkar skriva. Kom i alla fall sist till gymmet och gymmade. Fick 3 nya övningar 2 på maskin och en på någon konstig balansbräda. Beach 12 here I come!!
See you later blir ett litet tips senare. no pics, glömde kameran imorse hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!