Jävla skit

Jag kan verkligen inte blogga, men är aldrig hemma och har knappt något internet till ipoden. Ska verkligen försöka att mobilblogga på dagarna. Imorgon kommer det nog bli en del :D
Idag var jag i skolan. Gjorde matte hela dagen och redovisade steg 31 då. Najs! Sen träna jag. Efter det åkte jag till Tyresö och chillade med Lydia och några. Först Lydia och Christian, sen kom Nikita. Senare träffade vi även Ogge och några andra som var runt oss typ haha.
Nu är jag hemma har kollat på gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern, sen så nu kollar jag på halvåtta hos mej fast det är reklam så kollar O.C då, sen messar jag lite med Eriik.
See you later, bildbrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!