Oj då

Har helt glömt bort att blogga, förlåt! Jag kollar hur som helst på basketen imorse och vi förlorade med 9 poäng. Men laget kämpade på väldigt bra, men orkade inte i slutet utav matchen vilket gjorde att Djursholm kom ikapp. I handbollsmatchen så förlorade Tyrold, kommer dock inte ihåg med vad. Men dom gick ändå till steg 4 vilket är väldigt bra. De 32 bästa lagen i Sverige går dit. Är stolt över dom.

Nu kollar jag på the O.C. och ska snart få middag, är hungrig. Känns som om jag inte ätit på veckor. Mat är min enda sanna kärlek!

See you, kommer bilder senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!