SORRY!

Har inte haft tid att blogga riktigt. Mycket med julen och allt!
Igår firade vi jul med våra kusiner. Tyvärr var farmor sjuk, så hon och farfar kom inte dit. Det var i alla fall en mycket trevlig kväll. Imorgon ska vi fira jul med mormor mys!
Det jag fick i julklapp var:
Iphone 4s med skal
Typ hållare till iphone att ha på armen när man tränar
Ps3 med COD MW3 och Singstar
1100 kronor
Ansiktsmask
Mascara och eyeliner
Godis
Lösögonfransar
Ögonbrynspenna
Hårinpackning
Navelpiercing
ja det är det jag kommer ihåg nu!
Juste när jag vaknade vid elva tiden säjer pappa att vi har en liten försenad julklapp. Då visar han mej och min syster att vi har fått varnsin 32 tums lcd tv! Han hade gått upp typ halv åtta och åkt till elgiganten som öppnade åtta idag och köpt varsin tv till oss. Har man världens bästa föräldrar eller? :D
Jag skriver mer senare, har redan bränt 900 spänn av de 1100 jag fick hehe ;) Har beställt löshår från rapunzel of sweden så det kommer i veckan. Har haft det jag har nu alldeles för länge och det är jätteslitet och usch!
Som sagt jag skriver mer senare för att snart kommer Fiddde hit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!