Dear John

Nu ska famlijen sätta sej och kolla på "Dear John". Själv så älskar jag den filmen, så ska bli mysigt att se den igen med familjen. Messar även lite med Lukas, måste snacka om massor.
Har inte mycket att skriva när jag har varit hemma hela dagen. Imorgon ska jag träffa Hanna, kommer bli lite mobilbloggning då, men uppdateringen kommer vara sådär eftersom att jag inte kommer vara hemma på hela dagen. Men ska försöka ta lite bilder. Lägger kanske upp en dagens blogg eller liknande under dagen som ni kan anmäla er till.
Men jag skriver mera efter filmen :D
Ägde ut Fidde igår haha! :D
Spelar ni Wordfeud? Ja då kan ni lägga till annablommberg :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Svar: Har bara tagit det lugnt idag :) Vad händer imorgon då?

2011-11-05 @ 22:49:33
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Påminn mig att jag ska lägga till dig imorgon på Wordfeud:)

2011-11-05 @ 23:01:08
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!