God morgon

Ja nu är jag vaken!

Är fortfarande jäkligt trött men vill inte väna på dygnet så jag gick upp. Nu håller jag på att ladda över gossip girl avsnitt till ett usb minne så kan jag kolla på tv:n. Kan tyvärr inte göra frukost för att kan inte bära den in hit. Gud vad jag vill ha en rullstol just nu.

Jag hoppas i alla fall att mamma kommer hem med någon lunch så att jag får nånting i mej idag haha. Ska efter det här inlägget börja skriva på del 2 med knäskadan, kommer handla om magnetröntgen.

Glöm inte frågestunden HÄR HÄR HÄR HÄR!


Del 2 om knäskadan kommer upp inom 2 timmar i alla fall :)



Bästa Hanna, måste träffa henne snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!