Bal och dop, klänning, skor?

Jag är inte typen som går runt i klackskor och klänningar titt som tätt. Nu ska jag snart på min bästa väns någontings barns dop och uppträda. Frågan är då vad ska jag ha på mig. Har hittat en klänning som jag nog ska beställa tror jag! Men sen är problemet skor.. Jag är 177 cm lång så är inte så van vid klackar, men min kompis ska ha det och hon är också rätt lång så. Plus att det är riktigt snyggt med klackar när man är lång. Sen är frågan vad ska jag ta för skor?
Någon som vet en bra hemsida med snygga bra klackar??
Klänningen är ju bara föör fin! Men måste kolla på lite fler, om den tar slut eller om medium inte skulle passa mig.
Några sådana här skor är jag ute efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!