Dagen!

Idag var jag i skolan såklart. Fick inte så jättemycket gjort, försökte mig på matten, men förstod inte så bra. Måste sätta mig ner med en lärare i lugn och ro och få en förklaring, men det var tydligen svårt att fatta för läraren idag. Efter skolan åkte jag och min syster till gymmet, gick skitbra där! Efter gymmandet har jag bara varit hemma och kollat på one tree hill, wonderful! Ska läsa lite bloggar nu, få lite inspiration kanske haha!
Är det någon mer än jag som kollade på big brother igår? Vad tyckte ni? Vem gillar ni?
Själv så störde jag mig väldigt mycket på hon Hanna W, vilken jävla brud! Uppför dig som en 20-åring inte en 14-åring som leker vuxen.. Väx upp! Dock kan hon vara ganska underhållande för tittare. Om man bodde i huset skulle det nog vara riktigt störande, men för oss som tittar på big brother blir det ju underhållande.
Jag förstår mig verkligen inte på den gravida tjejen i huset. Vad gör hon där? Hon ska föda om cirka 4 veckor tror jag att det var. Har hon tänkt sig att ha en jävla unge där inne eller vadå?! Är hon efterbliven, stick där ifrån och var en smart och bra mamma??
Jag har en liten favorit redan nu faktiskt, det är Hanna Rosenberg. Hon verkar vara en störtskön brud, lite som jag. Gillar att hänga med killar och spela tv-spel. Tror att jag skulle kunna ha askul med henne. Go team Hanna R!
Amandus är ju en liten favorit också, han är ju riktigt snygg, han ser fräsch ut, ingen pundargrabb här inte!
Marcel verkar vara riktigt smart, han kan gå långt på det om han bara släpper loss lite.
Annica hon är en sån där som bara chillar tror jag, hon vill verkligen ha kul. Hon vill lämna sitt lilla Östersund och leva partylivet under 100 dagar.
Jimmy, bartendern som verkligen måste släppa loss. Han snackar om att han ska vara bossen. Då får han uppträda som en riktigt boss också, kom igen nu!
Kija som kom in i huset sent igår kväll verkar vara en riktig partypingla och det är det ju många tittare som gillar!
Här får ni bild på några snyggingar ifrån årets big brother! Det är ju riktigt snygga tjejer med det här året om man jämför med förra året alltså.
Annica Englund är 21 år och från Östersund.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11 Jimmy Österling är en 32-årig bartender från Höllviken. Foto: Daniel Ohlsson/TV11 Kija Habibzadeh är en 30-årig undersköterska och gogodansare från Malmö. Foto: Daniel Ohlsson/TV11 Marcel Söderqvist är en 23-årig träslöjdslärare från Sundbyberg. Foto: Daniel Ohlsson/TV11 Hanna Rosenberg är en 22-årig dansant söderböna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11 Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar hanna men jag gillar amandus :D

2012-02-20 @ 18:49:17
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: batts.blogg.se

tack!!! Asså jag kollar inte på big brither... så :o

2012-02-20 @ 19:24:54
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!