KLÄNNING NU!

Om någon som läser min blogg vet en affär i stockholm där man kan köpa balklänning s
äg till snarast i kommentarer!!
Måste ha tills på lördag hinner ej beställa på internet!

Idag har jag varit på gymmet och chillat hemma. Kollat på massa one three hill och gossip girl. Har även fått veta att jag ska sjunga på ett dop.. på lördag?!! Shit! Imorgon blir det att flänga runt hela stockholm för att hitta en klänning. Bra timing Fiddeli. SÄger det precis så att man inte hinner beställa ifrån internet.. Haha, men det kommer säkert lösa sig. Kommer spendera kommande dagar med Fiddeli för att öva och planera osv.

Kommer komma mycket bilder och så ska jag se till, måste ta tag i bloggen nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!