16 år

Ja då var man 16 då. Känner ingen större skillnad haha. Nu ska jag i alla fall börja fixa mej. Måste fixa mej redan nu för att åka till bion direkt efter gymmet.

Ni får bilder på det jag fick idag ! Inlägget publicerades inte för det funkade inte med bilderna i luren osv. Nu sitter jag i alla fall på bussen Påväg till skolan för utvecklingssamtal. Skriver efteråt hur det gick.

Lägger in bilder på det kg fick ikväll när jag kommer hem!
Det fick var
Parfym
iPhone skal
Skärmskydd till iPhone
Ansiktsmasker
Örhängen
Piercing
Pengar till onepiece
Blomma
Tror att det var det !
Bild från imorse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!