Är i Nacka

Sitter i nacka nu helt forever alone och kollar på stadslaget mot skurus 95. Det har typ precis börjat. Mamma skjutsade hit mej. Ska kolla på den här matchen sen åka hem och börja plugga lite om jag orkar. Har bara halva dagen till att plugga imorgon och typ ingenting på fredag.

Okej ingen bryr sej om hur mycket tid jag har till att plugga.

Idag var det värsta knas i skolan haha. Gud vad folk kan ha problem ibland. En tjej i våran skola som är helt sjuk. Typ hittar på saker som är inte är sant någonstans. Skrattretande får se hur långt hon kan gå det är det enda jag vill veta haha.

Jaja skriver mera när jag kommer hem istället , ingen kamera med eftersom att mamma inte tog med den.. Så ska försöka jobba ihop en ny snygg header när jag kommer hem. Den här gången med bilder på mej själv tror jag !

Bild på Hanna som antagligen ska hänga med till Katrineholm i helgen fan vad nice !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!