Bilen

Just nu sitter jag i bilen på väg till Huddinge för att träffa Julia. Vi ska ta en fika och sen kanske träffa några det är så det brukar bli i alla fall haha. Hade ställt klockan på tio för att hinna göra en header till Rebecka men vaknade elva så får göra den imorgon när jag kommer hem istället!
Ikväll ska jag sova hos farmor och farfar ska bli mysigt. Sen imorgon bitti klockan 12 så ska jag till gymmet. Efter det ska jag kanske träffa Jonas, så som det ser ut nu så ska jag det i alla fall.

Om ni gillar min status på Facebook kan ni bli dagens Haff två tjejer och två killar väljer jag ut!

Bild på dagens outfit och facelook :) skriver mera senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!