Då var det dags!

Japp då var det dags att börja med plugget då.
Ska göra matte nu. Gamla nationella prov. Det är en utav uppgifterna under hemstudiedagarna. NP i matte är inte förens i April tror jag. Men lika bra att börja öva nu så att man har en bra grund att stå på när det väl gäller.
Imorgon ska jag göra kursen och tyska. Sen har jag en tyskauppgift för nästa vecka som jag kanske hinner med då också. Måste plugga extra mycket nu eftersom att jag inte har någon tid alls till att plugga på fredag eller i helgen. På måndag är det dags för min andra och sista operation. Är lite nervös men inte lika mycket som förra gången. Vill bara få det gjort! Sen är jag klar med allt. Då är det bara att träna!
Nu ska jag börja plugga! Skriver senare!
Bjuder på en låt!
Texten stämmer faktiskt in ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!