Dagens haff!!!


Tjejerna!!



Jenny Blomberg!

En snygg tjej på 14 år som bor i Haninge. Har känt henne hela mitt liv eftersom att hon är min syster! Hon har rolig humor, eller jag tycker i alla fall att hon har det. Hon är nästan alltid glad. Den här tjejen ska ni killar som är 97or eller äldre satsa på. Ni som ha något seriöst ska verkligen haffa henne, ni kommer inte att ångra er!

Hennes facebook: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000105198139



Lydia Nordbäck!

En riktig pingla på 14 år. Om du inte haffar henne går du verkligen miste om något. Hon är jävligt bra i sängen må jag säga! Inte utav egna egenskaper dock.. Haha skojar bara! Men hon är söt tjej som har tråkig humor men man skrattar ju ändå för att vara snäll liksom. Haffa henne nununu killar! Ni har ingenting att förlora! Lydia är nästa innegrej!!!

Lydias facebook: http://www.facebook.com/#!/stalkerdue

KILLARNA!!!



Krille Eid!!

Vilken tjej ska ha turen att få Krilles ros? Krille är en riktig heting som fyller 16 år i mars. Han är en lång och ståtlig och biffig man i sina bästa dar! Haffa på nu tjejer, gör det snabbt för att det är många som vill ha denna läckerbit!

Krilles facebook: http://www.facebook.com/#!/christoffer.eid



Edward Frohm!!

En riktig snygging som jag inte vet så mycket om, men det får ni tjejer se till att få gjort. Istället för att göra som alla andra tjejer och gilla hans bilder på facebook så får ni ta steget till att skriva något gulligt i chatten!!

Edwards facebook: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.152193771466785.26289.100000284880293&type=1#!/Edward.the.king

Så nu är det bara att haffa på alla tjejer och killar som läser min blogg :D




Kommentarer
Postat av: Antonia Blomholm

Vad är nummret till krille?!?!?! han e ju fan föööööör stilig och ja magnefik!!!!!!! :* <3333 //söt tjej som vill ha lite utav den läckerbiten! <3

2012-01-06 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!