Dagens person?

Person, nej det lät inte bra men aja! Börjar med att välja en slumpvis från de som gillar min status på fb. Den det blir får sitt egna inlägg här på bloggen där jag skriver vad jag tycker om den osv.!
Idag blev det: Amar Dueland!
Amar är en kille som gick i samma skola som jag förut, innan han gick ut för två år sedan. Han är en jättegullig kille och ser väldigt bra ut dessutom. Vi har inte så mycket kontakt. Snackar på fb lite då och då. Han är en som jag gärna vill lära känna bättre för att jag har hört väldigt bra om honom ifrån en av mina nära vänner. Den mesta kontakten jag har haft med Amar var nog när jag gick i sexan och han gick i åttan. Då vi var i Falun samtidigt var han bra kompis med en av mina bästa vänner så då umgicks jag lite grann med honom. Men jag ska nog ta tag i det här att lära känna honom bättre.
Men i en kort sammanfattning av Amar är han en snygg och jättesnäll kille som fyller 18 iår!! Han blir vuxen nu!
Ja det var vad jag tycker om Amar! Imorgon kommer det upp en ny person! Ska kalla det något bättre än person i fortsättningen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!