Dålig uppdatering jag vet..

Anledningen till det var att jag var så jävla arg igår. Tänker inte skriva på vilka men det var 3 stycken, sen en till nu på morgonen. Kul att man har så äkta och fina vänner som bryr sej om mej så mycket och som är så himla ärliga!!
Jaja, skit i dom..
Idag ska jag inte göra ett piss hade jag tänkt. Det är sista dagen på lovet och jag tänker bara chilla! Alla har ångest över att skolan börjar imorgon. Men jag tycker fan att det ska bli skönt.
Nu på lovet har man bara fått reda på en massa dåliga saker. När skolan börjar kan jag fokusera på det istället och sen om en vecka opereras jag. Ska verkligen satsa på mej själv nu, höja betygen och träna stenhårt! Kommer inte ha kvar den här tiden till en massa idioter. Tiden jag får över ska vara till dom som bryr sej om mej och som jag vet att dom är äkta och som man kan säja saker till utan att det börjar gå runt rykten!
Jag ska väl börja fixa mej lite grann inför gymmet snart och käka någonting. Sen drar jag och kollar på O.C. och äter något onyttigt!
Inga bilder.. så tog en som fanns i datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!