Frisören

Är nu Påväg till frissan för att klippa av mitt hår. Det är på tok för slitet så ska ta bort mycket slitet nu! Efter frisören ska jag och min syster käka tror jag om vi hinner. Sen ska vi till gymmet. Efter det åker jag hem och pluggar! Har mycket att göra. Ska börja med matten för den är lättast. Sen blir det kurs och sen tyska!

Kommer säkert inte att hinna med allting idag eftersom att jag ska träffa Victor också. Men har hela dagen imorgon sen på fredag har jag typ ingen tid alls och i helgen är jag inte hemma.

Men jaja det kommer bli klart hur som helst. Skriver efter frisören! För nu är jag riktigt irriterad på att busschauffören sitter och visslar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!