GYMNASIEVAL?!



Vad väljer du?

TOg bara med några stycken program på bilden. Själv ska jag välja Estetisk. Skola har jag inte bestämt ännu. Ska i alla fall söka till Rytmus, Kulturama och S:t Eriks. Sen kanske något mera. Ska ha ett samtal med Syv-Anders på våran skola nästa vecka och se vad han säjer om det hela. Ansökningarna ska ju som sagt vara inne den 24de Februari eller något. Inte långt kvar,, och i helgen ska jag på några öppna hus med mamma eller pappa och min syster. Måste ju ha någon att prata lite med om gymnasiet som inte är vuxen kände jag. Min syster är den bästa jag kom på!

Vad har ni läsare tänkt gå för något gymnasium? Eller om ni går på något, berätta gärna om det, speciellt om det är musikgymnasium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!