Har tänkt på en sak..

Som rubriken säger. Jag har tänkt på en sak. Många av mina kompisar som har bloggar, eller ja dom som jag läser lite då och då. Dom skriver jämt långa texter om deras känslor o.s.v. Jag skulle kunnat skriva en massa sådana. Men är det egentligen någon ide. När jag ser en sån text tycker jag bara att den är för lång för att läsa. Om det inte är något eller någon som jag verkligen bryr mej om. Sen så vet man aldrig vem som läser ens blogg. Visst jag bryr mej inte om vad folk tycker om det som jag skriver. Men jag vill inte att någon ska ta åt sej för mycket om det inte är det som är meningen.

Men det jag tänkt på nu är att jag kan skriva lite om mitt liv, så att ni kanske får lära känna mej lite. Tänkte börja från när jag var ganska liten flicka och fortsätta uppåt.

Så jag börjar ikväll , om jag inte ska träffa Emelie. Det är en sak jag har i nyårslöfte. Jag ska glömma massa rykten från förra året. Skita i vad folk säjer och bara gå efter min känsla när det gäller olika personer. Jag träffar vem fan jag vill. Jag ska försöka att inte vara involverad i några bråk alls. Det enda är ifall jag själv blir riktigt jävla förbannad på någon.

Nu ska jag kolla på O.C. Skriver senare!

¨

2 och ett ´halvt år sen typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!