MW3 och Singstar

Har spelat och sjungt lite med systern min nu. Ska lana facebook lite innan jag lägger mej i sängen för att kolla på mitt älskade saltkråkan! Kommer antagligen fortsätta att lana facebook i mobilen då. Ska se till att inte vakna föör sent imorgon så att jag hinner med att träffa Julia innan jag ska iväg till farmor och farfar.
Just det jag blev med i Saras blogg på singel &  sökande hehe. Varför inte liksom, inget att förlora om man säger så.
Men har typ ingeenting att skriva om nu så det blir god natt här. Ska kolla på slutet utav mission impossible 2 sen blir det sängen! Så god naaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!