Såg mej själv på TV

Haha, kollar på The voice Sverige. Min skola var ju där och agerade publik haha. Då ser jag någon jag känner igen när dom zoomar in på Petter. Så var det jag som satt där bakom. Tycker att programmet är bra faktiskt, många som sjunger bra! Hoppas att jag kan stå på scen på tv när jag blir äldre!
Ja det blev ingen kompis och inget dra ut idag. Men imorgon ska jag träffa Julia så ska vi ta en fika (om mina älskade föräldrar ger men en hundring :DD) sen ska vi nog träffa några också. Ska bli jättemysigt. På kvällen ska familjen hem till farmor och farfar och sova där. Kommer blir en härlig fredag. Sen på lördag får vi se vad jag gör, ska försöka fixa in en lite date med Joakim också hehe.
Men vi hörs senare!
Julia hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!