Snygg?

Fy fan! Gud vad jag stör mej på människor som tycker att det är jätteviktigt att om man vill hitta en kille att satsa på att han ska vara snygg. Jag bryr mej knappt om det. Jag faller alltid för insidan hos en kille. Visst om man träffar en snygg kille en gång kanske man först faller för utsidan men jag känner alltid om insidan är bra eller inte efter ett tag. Jag har nog träffat en utav de värsta killar man kan tänka sej. Har träffat den typen som säger massa gulliga saker till en och sen börjar den snacka och träffa ens kompis. Usch!!! Såna killar är ju bara äckliga.

Men tjejkompisar som betett sej sådär är värre. En kompis till mej skulle träffa mej så är det en tjej på samma ställe som vi som den här kompisen känner. Då går hon iväg med henne och lämnar mej ensam. Sen pratar hon knappt med mej något mera och umgås med den där andra tjejen istället. En annan kompis till mej börjar snacka med en kille som jag snackar med asså jag gillade inte honom men det var ju någonting.

Vilka vänner man har... Just nu har jag 3 stycken som jag verkligen litar på och som finns för mej. Fiddeli, Evelyn och Benjamin! Finns inga bättre än dom. Otroligt underbara personer är dom!

Nu fick jag skriva av mej lite. Kommer säkert komma upp mera sånt tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!