TAGGAD!!

Är såhäääääär taggad till imorgon och helgen! Det här blir det sista inlägget för idag.
Jag uppdaterar er imorgon bitti om vad jag fick i födelsedagspresent, om jag får något...
Lite ändrade planer imorgon. Jag och min syster ska försöka hinna med att se en bio direkt efter gymmet. Så vi fixar oss på plats i gymmet och sådär, sen drar vi in till stan och kollar på Lejonkungen i 3D, sen blir det Vapiano. Livet är ju bara för underbart! Sen möter jag upp Hanna efteråt så sover hon här så ska vi ha myskväll med filmer och en maassa girltalk!
Nej nu ska jag fortsätta min lilla konversation med Erik på facebook haha. Skriver imorgon bitti vid åttatiden !
Världens jobbigaste katt!! Men han är söt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!